Followers

Tuesday 23 August 2011

:: de ReaSons WHY im HERE ::


arini pepagi lg dah terima SMS dr Mawar Dayah..my Best Buddy and now my biz partner..awal laa plak bertanya khabar arini..besenya lunch time..curik2 laa tu..haha.. lagipon mmg ade niat nk contact dia pon tuk inform da bad news dat i just received dis morning..mmg agak ter’down’ jgk seketika tp cepat2 ignore je perasaan tu sbb aku percaya ni sume DUGAAN dan CABARAN yang perlu aku tempuhi..mgkn aku di uji dugaan di awal2 perjalananku dan akan diberi kesenangan di kemudian hari..insya Allah..tak semua ape yg kita impikan tu akan dapat dengan cara yg MUDAH dan CEPAT..mungkin juga part aku berbeza dgn part org lain..tp aku redha dan tetap bersyukur walaupun di uji sebegini..bila difikirkan ini hanyalah sedikit dugaan dan cabaran kalau nak dibandingkan dgn org lain..so, aku perlu kuat dan tetapkan hati tuk teruskan juga cita2 yg baru bermula ni..kata2 Dayah stabilkan semangat aku balik n aku nekad tuk teruskan jgk..sepanjang ingatanku, xpernah aku rasa seyakin dan senekad ini tuk wat sesuatu perkara..itu yg aku notice sgt ngn diri ni after get inti dis biz..aku kenal sape diri aku sebelum ni dan hakikatnya aku bukanlah seperti aku yang ada pd hari ni..kalau nk ikutkan ini bukanlah my 1st biz..before dia dh ade 2-3 biz yg penah aku wat tp malangnya sume separuh jalan..starting with jual tudung kt UiTM dlu..then jual keropok di blok Mawar sampai kna warning ngn warden sehinggalah da latest one jual tudung balik thru FB..memula mmg sgt bersemangat tuk teruskan biz tu tp semangat tu bertahan tuk 3 hari je..then makin hilang n finally terus terkubur mcm tu jek..how sad i am..huhu..then..apa yg buatkan aku rasa lain dr yg with dis new biz??ape yg buatkan aku YAKIN dan NEKAD sgt tuk teruskan cita2 yg dh lama terpendam ni eventho awal2 dh ada halangan dan cabaran??the reasons are...

Company yg KUKUH

· Kite dh tak perlu nk setting company sbb kite bernaung di bawah satu company yg sgt kukuh, stable & terjamin.For sure laa biz kta pun akan kukuh dan terjamin jgk kn??so..x perlu takut asalkan terus berusaha. 

  • Buktinya company ni listed in 1st board BSKL.
  • Tersenarai dlm FORBES Asia 4 tahun berturut-turut!! 
  •  Tersenarai dlm KPDNKK sbgai sebuah company yg kukuh dan bebas hutang!


Produk yg BerKUALITI 


· Kite tak perlu cari produk yg perlu dijual, xperlu cari supplier yg boleh kasi harga paling rendah, xperlu cari tukang jahit yg berkualiti (klau jual tudung/baju) sbb semuanya dah tersedia utk kite.. PLUS+++: 

· Premium Beautiful merupakan satu-satunya corset yg mendapat anugerah SUPERBRAND!! 

· Satu-satunya corset yg mempunyai LIFETIME WARRANTY!! 

· Mengandungi FIR yg diketahui baik utk kesihatan bdn. 

· Corset yg 70% utk kesihatan & 30% utk kecantikan.



Strategy & Marketing Plan yg MUDAH


 Just follow your leader AND duplicate!! 

· MUDAH dan CEPAT.. (^_^) 

· Sistem franchising. 

· Konsep ganda masa + ganda tenaga = Hasil berganda-ganda.. weeeeeeeee.. happy!! 

· Marketing plan cuma menggunakan internet (tru FB and blog) sebagai medium untuk mengembangkan business.


TEAMwork

 Together Everyone Achieve More = TEAM!! 

· Kejayaan leader adalah berdasarkan kejayaan rakan-rakan kongsi. 

· Work in group, you will never feel alone!! 

· Your mentor will always support u, your leader will always guide u, your biz partner will always beside u.. ;) 


Perkongsian KEUNTUNGAN!!




· KEUNTUNGAN BERLIPAT KALI GANDA!!! 

· Bonus dr 21% - Sales Manager, 

· 26% - Senior Sales Manager, 

· 31% - Diamond Sales Manager, 

· 36% - Double Diamond Manager, 

· 41% - Crown Diamond Manager!! 

· PLUS++ SM Bonus, Car Fund Bonus, Wawasan Bonus & Bonus CDM Overriding... and a lot more 

· TOTAL of67%!!!! ( ade ke company yg nk bg bonus up to 67%?? ) 

· FREE TRIP 3x setahun!!! the best part all are FOC!!! is there any other company yg boleh kongsi keuntungan dengan bwk staff2 pergi melancong?? bukan sekali ye tp 3kali setahun!!! 


Yes..bcoz of these reasons laa aku yakin dan nekad tuk teruskan..kadang2 penat gak asyik tgk org lain je berjaya n have financial freedom..xde laa jeles..penat je..nk jeles buat apa kalau aku sendiri yg xnak berubah tuk jd mcm mereka2 itu..and thats why i need to move on..need to change my life..and need to have financial freedom like THEM!!!..

Tp kalau berjaya sorang2 mcm sunyi laa plak kan..korang xnak ke mengejar cita2 dan berjaya mcm mereka2 itu??alangkah meriah kalau kita berjaya sama2...i’m willing to share dis great biz with all of u..JOM!!...oppss..lupa lak nak gtau..the 1st bonus is RM3000..ade ke yg tak nak income sebanyak ni??/


CONTACT / SMS MIZA (017-9178030)
PM @ FB : Hamizah Shalah Huddin




0 comments:

Post a Comment